ورزش کردن برای همه افراد جامعه امری واجب است

پایگاه همدان شطرنج

پایگاه همدان شطرنج

وظیفه ی خود می داند از طرف جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان از آیت الله غیاث الدین طه محمدی ( نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ) که همیشه حامی و پشتیبان بزرگ ورزش استان همدان بوده اند و انشاالله همواره نیز سایه ی پربرکتشان بر ورزش پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین پاینده باشد ، تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی نماید .

www.hamadanchess.lxb.ir

نماینده ولی فقیه دراستان همدان گفت: ورزش همگانی یکی از نیازهای اساسی جامعه به شمار می رود و ورزش کردن برای همه افراد جامعه واجب است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: ورزش همگانی یکی از نیازهای اساسی جامعه به شمار می رود و ورزش کردن برای همه افراد جامعه واجب است.

وی افزود: بدن انسان مانند ماشینی است که نیاز به تحرک دارد و این جسم از سوی خداوند به انسان ها امانت داده شد و باید با ورزش در حفظ و سلامتی آن کوشا باشیم.

وی یادآورشد: افرادی که ورزش انجام نمی دهند معمولا افرادی کسل ، بیمار هستند که سریع پیری به سراغ آنان می آید ولی افرائ ورزشکار همواره تندرست و با نشاط هستند که عمر طولانی دارند.

خطیب جمعه همدان در ادامه به نقش دین در سرنوشت بشریت اشاره كرد و اظهار داشت: پروردگار عالمیان برای تحرک و رسیدن به کمال بشریت ، نماز را واجب نمود و به غیر از عبادت 17 رکعت سجود و رکوع در روز نوعی خود ورزش است.

{ مشاهده ی خبر مذکور در سایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان }

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

 

شرح عکس از سمت چپ به راست

تصویر فوق مربوط به بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ( آیت الله غیاث الدین طه محمدی ) و مدیرکل سابق اداره تربیت بدنی استان همدان ( جناب آقای احمد گواری ) از غرفه ی هیأت شطرنج استان همدان در نمایشگاه بین المللی همدان با موضوع ورزش در سالیان قبل می باشد که مسئول اسبق خانه شطرنج همدان ( آقای علی اکبر رشتی زاده ) درحال توضیح مطالب ضروری به این عزیزان ورزش دوست است .

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر